زاهدان |برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با حضور مدیر بهزیستی

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با حضور اعضای شورا و بامری، مدیر بهزیستی شهرستان زاهدان، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زاهدان، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، موضوعات مرتبط با پیشگیری از اعتیاد، ارتقای آگاهی عمومی، توسعه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، حمایت از افراد در معرض آسیب و تقویت همکاری بین دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بامری، مدیر بهزیستی شهرستان زاهدان، ضمن تأکید بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه، نقش آموزش، آگاه‌سازی و مشارکت اجتماعی را در کاهش آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر بسیار مؤثر دانست و بر استمرار برنامه‌های تخصصی در این حوزه تأکید کرد. 

اعضای حاضر نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه کرده و راهکارهای لازم برای افزایش اثربخشی برنامه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

«پیشگیری از اعتیاد نیازمند همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای اجتماعی و مشارکت عمومی است و آگاه‌سازی جامعه از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های ناشی از مواد مخدر به شمار می‌رود.»

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با حضور اعضای شورا و بامری مدیر بهزیستی شهرستان زاهدان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه موضوعات مرتبط با پیشگیری از اعتیاد، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت همکاری بین دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.


روابط عمومی مدیریت بهزیستی زاهدان

کد خبر 189262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد