اهدای لوازم منزل به پویش بنای مهربانی بهزیستی چهاربرج

در ادامه اجرای پویش مردمی «بنای مهربانی» و با هدف حمایت از نوعروسان تحت پوشش این نهاد، یک دستگاه غذاساز توسط یکی از خیرین نیکاندیش چهاربرجی به اداره بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهاربرج؛

پورحسین رئیس اداره بهزیستی چهاربرج ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، اظهار داشت: «حمایت‌های خیرین، میتواند تأثیر بسزایی در آغاز مسیر زندگی مشترک جوانان داشته باشند.

پویش بنای مهربانی فرصتی ارزشمند برای همدلی بیشتر مردم با مددجویان است.»گفتنی است پویش «بنای مهربانی» با محوریت جلب مشارکت‌های مردمی، همچنان پذیرای کمکهای نقدی و غیرنقدی همشهریان گرامی بوده و گزارش کامل فعالیتهای آن متعاقباً از طریق همین مرجع اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 189248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد