تحویل تجهیزات توانبخشی به مددجویان بهزیستی پلدشت در خرداد ماه سال جاری

فرخنده عسگری، رئیس بهزیستی پلدشت از اهدای اقلام توانبخشی شامل ویلچر، دو تشک مواج، دستگاه واکر و تخت بیمارستانی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پلدشت،

رئیس بهزیستی پلدشت با اعلام این خبر اظهار داشت: «در راستای بهبود کیفیت زندگی مددجویان دارای معلولیت و تأمین نیازهای اساسی آنان، این اقلام توانبخشی پس از ارزیابی نیاز توسط کارشناسان، در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.»

عسگری افزود: «تجهیزاتی همچون ویلچر، واکر، تشک مواج و تخت بیمارستانی نقش بسزایی در افزایش استقلال و کاهش وابستگی معلولان به دیگران دارد. خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، این اقلام در خرداد ماه تحویل مددجویان نیازمند شد.»

گفتنی است فرآیند شناسایی نیازمندان و توزیع تجهیزات توانبخشی به صورت مستمر ادامه دارد و مددجویان محترم می‌توانند نیازهای خود را از طریق مراکز مثبت زندگی یا اداره بهزیستی شهرستان پیگیری کنند.

کد خبر 189245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد