اسلامشهر | سیاه‌پوش شدن اداره بهزیستی همزمان با آغاز ماه محرم و برگزاری مراسم روزانه عزاداری

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فضای اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر با نصب پرچم‌ها، کتیبه‌ها و نمادهای عزاداری سیاه‌پوش شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شعائر حسینی، مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان به صورت روزانه با حضور کارکنان و مراجعان در محل اداره برگزار می‌شود. در این مراسم، ضمن قرائت زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی، بر تبیین پیام‌های قیام عاشورا، فرهنگ ایثار، فداکاری و خدمت‌رسانی به جامعه هدف تأکید می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر با اشاره به نقش آموزه‌های نهضت حسینی در ارتقای روحیه همدلی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، بر استمرار برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام محرم تأکید کردند.

این برنامه‌ها تا پایان دهه اول محرم با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای کربلا و بهره‌مندی معنوی کارکنان و مراجعان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 189236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد