به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛شورای اداری فرمانداری شهرستان کرج روز یکشنبه ۳۱ خردادماه با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.
در این نشست، مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و خدمات سازمان بهزیستی در حوزههای مختلف، به تشریح اهداف دو برنامه مهم اجتماعی پرداخت.
"ثانی" در تشریح پویش «بنای مهربانی» اظهار داشت: این پویش با هدف تأمین بستههای معیشتی و بهداشتی برای خانوادههای نیازمند و همچنین حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل اجرا میشود و با جلب مشارکت خیرین و دستگاههای اجرایی، در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و تقویت همبستگی اجتماعی گام برمیدارد.
"فرهاد پادری ثانی" همچنین در تشریح طرح ملی «سنجش سلامت روان» با اشاره به شرایط ناشی از جنگ و پیامدهای آن در جامعه،گفت: این طرح با هدف پایش وضعیت روانی افراد، ارتقاء آگاهی عمومی و ارائه خدمات تخصصی روانشناختی اجرا میشود و نقش مهمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دارد.
در پایان این جلسه، بر لزوم همکاری و همافزایی دستگاههای اجرایی برای اجرای مؤثر این برنامههای ملّی تأکید شد.












نظر شما