کرج | مدیر بهزیستی بر گسترش برنامه‌های حمایتی و سلامت روان در سطح شهرستان کرج تأکید کرد

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج در جلسه شورای اداری فرمانداری، با تأکید بر اهمیت تقویت رویکردهای حمایتی و پیشگیرانه، از اجرای پویش «بنای مهربانی» و طرح ملی «سنجش سلامت روان» خبر داد و بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف این برنامه‌ها تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛شورای اداری فرمانداری شهرستان کرج روز یکشنبه ۳۱ خردادماه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.  
در این نشست، مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی در حوزه‌های مختلف، به تشریح اهداف دو برنامه مهم اجتماعی پرداخت.

"ثانی" در تشریح پویش «بنای مهربانی» اظهار داشت: این پویش با هدف تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و همچنین حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل اجرا می‌شود و با جلب مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی، در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت همبستگی اجتماعی گام برمی‌دارد.

"فرهاد پادری ثانی" همچنین در تشریح طرح ملی «سنجش سلامت روان» با اشاره به شرایط ناشی از جنگ و پیامدهای آن در جامعه،گفت: این طرح با هدف پایش وضعیت روانی افراد، ارتقاء آگاهی عمومی و ارائه خدمات تخصصی روانشناختی اجرا می‌شود و نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

در پایان این جلسه، بر لزوم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مؤثر این برنامه‌های ملّی تأکید شد.

کد خبر 189228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد