به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ،در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای کیفیت خدمات حمایتی، غلامرضایی مدیرکل و اکبرشاهی رئیس اداره فوریتهای اجتماعی و بازتوانی اعتیاد بهزیستی استان قزوین، از محل کمپ ماده ۱۶ الوند بازدید کردند.
در این بازدید، ضمن گفتوگو با مسئولان مراکز و بررسی روند ارائه خدمات، شرایط نگهداری و وضعیت رهجویان مورد ارزیابی قرار گرفت و بر ضرورت تقویت برنامههای بازتوانی، درمان و حمایتهای پس از ترخیص تأکید شد.
مارا در پلتفرم" ایتا "دنبال کنید
https://eitaa.com/behzistiqazvin












نظر شما