به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دششتی، فرماندار شهرستان دشتی در این دیدار ضمن گفتگوی صمیمانه با فرزندان این مرکز، از برنامه ها و چالش های موجود مطلع شد.
فرماندار دشتی در این بازدید با قدردانی از تلاشهای مجموعه بهزیستی و کارکنان این مرکز در نگهداری و حمایت از کودکان بر ضرورت توجه جدی به نیازهای روحی آموزشی و رفاهی آنان تأکید کرد.
وی اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم این عزیزان هیچ کمبودی احساس کنند و همه دستگاهها باید در جهت تأمین نیازها و فراهم کردن شرایط مناسب برای رشد و آینده روشن آنان همکاری داشته باشند.
علی بهمنی، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دشتی، با تاکید بر اهمیت مداخلات و برنامه های آموزشی که در مرکز اجرا میشوند بر رشد و پویایی فرزندان، افزود: مربیان مرکز نقش برجسته ای در به فعلیت رساندن توانایی های بالقوه کودکان دارد.
در این بازدید، مسئولان مرکز نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار دشتی و همراهان در این شرایط در جمع آنان، گزارشی از فعالیتها برنامهها و برخی نیازهای این مجموعه ارائه کردند.












نظر شما