دشتی| بازدید فرماندار شهرستان دشتی از مراکز شبه خانواده

در دیداری، رضا مقاتلی، فرماندار، به اتفاق علی بهمنی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دشتی با همراهی بخشدار خورموج از مرکز شبه خانواده بهزیستی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دششتی، فرماندار شهرستان دشتی در این دیدار ضمن گفتگوی صمیمانه با فرزندان‌ این مرکز،   از برنامه ها و چالش های موجود مطلع شد.  

فرماندار دشتی در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهزیستی و کارکنان این مرکز در نگهداری و حمایت از کودکان بر ضرورت توجه جدی به نیازهای روحی آموزشی و رفاهی آنان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم این عزیزان هیچ کمبودی احساس کنند و همه دستگاه‌ها باید در جهت تأمین نیازها و فراهم کردن شرایط مناسب برای رشد و آینده روشن آنان همکاری داشته باشند.

علی بهمنی، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دشتی، با تاکید بر اهمیت مداخلات و برنامه های آموزشی که در مرکز اجرا میشوند بر رشد و پویایی فرزندان، افزود: مربیان مرکز نقش برجسته ای در به فعلیت رساندن توانایی های بالقوه کودکان دارد.

در این بازدید، مسئولان مرکز نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار دشتی و همراهان در این شرایط در جمع آنان، گزارشی از فعالیت‌ها برنامه‌ها و برخی نیازهای این مجموعه ارائه کردند.

کد خبر 173121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد