به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، با تاکید بر لزوم حمایت از جامعه هدف در شرایط بحرانی و جنگی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف حمایت از مددجویان و توانخواهان تحت پوشش، کمکهزینه معیشتی به ارزش بیش از ٥ میلیارد ریال با مشارکت خیرین، افراد نیکوکار و مراکز مثبت زندگی تهیه و میان جامعه هدف تحت پوشش توزیع شد.
وی افزود: این کمکها با هماهنگی و پیگیری معاونت مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی در اختیار مددجویان و توانخواهان، زنان سرپرست خانوار و ایتام قرار گرفت تا بخشی از نیازهای معیشتی آنان در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان تأمین شود.
محمدی با قدردانی از همراهی خیرین و نیکوکاران اظهار داشت: مشارکتهای مردمی همواره یکی از پشتوانههای مهم در حمایت از جامعه هدف بهزیستی بوده و نقش مؤثری در ارتقای سطح رفاه و حمایت از مددجویان ایفا میکند.












نظر شما