به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، با توجه به شرایط اضطراری و کنونی کشور و همچنین ضرورت و اهمیت امنیت و آرامش خاطر کودکان مقیم در مرکز نگهداری شبانه روزی پسران زیر ۱۲ سال، مکان امنی در شهر خورموج فراهم گردیده و این کودکان به سلامت در محل مذکور مستقر شده اند.
مالک جاودان پور سرپرست دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان در این بازدیدها ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل حاضر در مراکز بیان داشت: با توجه به اینکه این مراکز تحت نظارت بهزیستی، وظیفه ارائه خدمات متناسب با نیاز جامعه هدف را بصورت شبانه روزی بر عهده دارند، بررسی فرایندهای ارائه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است.
علی بهمنی، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دشتی، گفت: بهزیستی در تلاش است با تمام توان در کنار جامعه هدف قرار بگیرد و این وظیفه با توجه به شرایط بحران با دقت و نظارت بیشتری در حال پیگیری و انجام است.












نظر شما