بازدید میدانی مدیرکل بهزیستی بوشهر از مرکز توانبخشی لبخند شیرین ۲ و سالمندان محمدبه شهر بوشهر

مهرناز اسکندری، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، همراه با معاون توانبخشی و سرپرست دفتر مدیریت ارزیابی و پاسخگویی به شکایات، از مرکز خدمات توانبخشی شبانه‌روزی لبخند شیرین ۲ و مرکز سالمندان محمدیه در شهر بوشهر بازدید کردند/ این بازدید با هدف بررسی دقیق کیفیت خدمات ارائه شده و اطمینان از رعایت اصول پدافند غیرعامل انجام شد.

بررسی کیفیت خدمات و تاکید بر ایمنی مقیمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این بازدید، مهرناز اسکندری مدیرکل بهزیستی استان با مدیر و کارکنان مرکز دیدار کرد و در جریان فعالیت‌ها و چالش‌های پیش روی این مرکز قرار گرفت.

اسکندری بر اهمیت ارتقای سلامت، ایمنی و رفاه مقیمان تاکید کرد و توصیه‌های لازم را در این زمینه به مسئولان مرکز ارائه نمود.

کد خبر 172442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد