بازدید میدانی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از مراکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و خط تلفن مشاوره ۱۴۸۰

مهرناز اسکندری، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، در یک بازدید میدانی از مراکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و خط تلفن مشاوره ۱۴۸۰، با مدیران، کارشناسان و کارکنان این مراکز دیدار و گفت‌وگو کرد/ این بازدید با هدف بررسی روند ارائه خدمات تخصصی و ارزیابی عملکرد این مراکز انجام شد.

تاکید بر اهمیت خدمات و تقویت همکاری‌ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این بازدید، مهرناز اسکندری مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مدیران این مراکز، بر اهمیت فعالیت و خدمات تخصصی ارائه شده به جامعه هدف تاکید کرد.

اسکندری خواستار تقویت همکاری‌ها و ارتقای سطح خدمات اجتماعی، به‌ویژه در مواقع بحرانی شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر تصریح کرد: خدمات این مراکز نقشی حیاتی در حمایت از افراد آسیب‌پذیر و در معرض خطر ایفا می‌کند. ما باید با تمام توان از این عزیزان حمایت کنیم و امکانات و ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر افزایش دهیم.

او همچنین بر اهمیت آموزش و توانمندسازی کارکنان این مراکز تاکید کرد و افزود: کارکنان اورژانس اجتماعی و خط تلفن مشاوره، خط مقدم کمک‌رسانی به افراد نیازمند هستند. آموزش‌های تخصصی و مهارت‌های ارتباطی به آن‌ها کمک می‌کند تا با رویکردی همدلانه و حرفه‌ای به نیازهای مراجعان پاسخ دهند.

اسکندری در پایان بازدید از تلاش‌های کارکنان و مدیران این مراکز قدردانی کرد و از آن‌ها خواست تا با حفظ کیفیت خدمات، همچنین از افزایش ظرفیت و امکانات برای ارائه خدمات بهتر به مردم و جامعه هدف در مواقع اضطراری در برنامه خود قرار دهند.

شایان ذکر است در این بازدید محمد غلامی معاون سلامت اجتماعی و خدیجه پوربهی رییس اداره اورژانس اجتماعی، پیشگیری و بازتوانی از اعتیاد بهزیستی استان مدیر کل را همراهی می کردند،

کد خبر 172441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد