وقتی کمک و یاری حد و مرز ندارد
کمک معلولان دلگانی به نیازمندان زاهدانی

ایسنا/سیستان و بلوچستان در اقدامی تحسین برانگیز و همدلانه یک بار هندوانه از سوی معلولان زیرپوشش بهزیستی دلگان سیستان و بلوچستان برای نیازمندان مراکز نگهداری معلولین زاهدان حمل و ارسال شد.

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامی در خور تحسین و سخاوتمندانه از جامعه معلولین و بهزیستی دلگان را شاهد بودیم، زیرا اقشاری نیازمند بدون توجه به محرومیت خودشان به فکر هم نوعان شدند.

مجتبی شجاعی افزود: حمل و بارگیری هندوانه برای نیازمندان زاهدانی در نوع خود بی نظیر و قابل ستایش است.

وی اظهار کرد: بهترین و پسندیده و نیکوترین عمل در ماه مبارک رمضان سخاوتمندی و کمک به محرومان و افراد محتاج بوده و این کار نیز زمانی ارزشمندتر خواهد بود که در اوج نیاز به نیازمندان دیگر کمک شود.

شجاعی ادامه داد: در این پر فضیلت هر عمل خیر و نیک چندین برابر اجر و پاداش بیشتر از ماههای قبل دارد و خوشحال هستیم که مردم فهیم و نجیب دلگانی و بویژه معلولان این شهرستان در کمک به هم نوعان خود پیشگام شده اند.

مقام عالی دولت در دلگان بیان کرد: شیرینی و حلاوت کمک به اقشار نیازمند آنچنان زیاد بوده که انسان برای تامین نیازهای مستضعفان مشتاق تر خواهد بود و با لذت بیشتر به رفع احتیاجات مستمندان فکر می‌کند.

وی گفت: کار ارزشمند معلولان دلگانی که امشب به نیازمندان زاهدانی کمک کرده اند، قابل ستایش و تجلیل است و امیدواریم عمل نیک شان مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 17121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد