برنامه ریزی منسجم برای بهره گیری از توانمندی های معلولان در سطح ورزش قهرمانی

ظهر امروز دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق مهندس عبدالرضا قلندری؛ معاون امور توانبخشی به منظور تقدیر از رمضان صالحی، ورزشکار توانخواه مازندانی به واسطه کسب عنوان بهترین لیبروی جهان برای پنجمین سال متوالی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی کسب این عنوان را به جامعه ورزش، استان مازندران و هیات ورزش جانبازان و معلولین مازندران تبریک گفت و افزود: نتیجه تلاش های شبانه روزی شما  ورزشکاران علاوه بر به اهتزاز دراوردن  پرچم مقدس ایران اسلامی در سکو های جهانی، نشاط اجتماعی و غرور ملی را به دنبال خواهد داشت و برای افراد زیادی منبع الهام و انگیزه خواهد بود.
مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار برنامه ریزی منسجم برای بهره گیری از توانمندی های معلولان در سطح ورزش قهرمانی شد و گفت: شمار بالای ورزشکاران توانخواه استان مازندران علاوه بر اینکه فرصتی مغتنم برای نمایش اراده و اعتماد به نفس جوانان استان است، توجه و سرمایه گذاری بیشتری را میطلبد.
وی دستیابی به اعتلای ورزش و توسعه فرصت های برابر برای معلولان را یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی عنوان و خاطرنشان کرد: ورزش یکی از ابزار های مهم توانمند کردن معلولین و حضور موثر آنها در جامعه است که در کنار ارتقا سلامت جسم و روان، جامعه ای با نشاط و شاداب را در پی خواهد داشت.
دکتر گوهردهی به اهمیت ورزش برای درمان معلولان اشاره و اضافه کرد: ورزش وسیله ای برای افزایش اعتماد به نفس و حل مشکلات اجتماعی و زمینه ای برای بروز توانمندی های معلولان است و نشاط اجتماعی از جمله مسائلی است که با ورزش در بین معلولان ایجاد می شود .
مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر اهمیت ورزش قهرمانی  در ارتقا سطح کیفی زندگی توانخواهان، تصریح کرد: ضروریست تا با بهره گیری از ظرفیت  و توانمندیهای قهرمانان ، انتقال تجربیاتشان به افراد مستعد و نیز ترویج فرهنگ قهرمانی، زمینه های ارتقا کیفیت زندگی جامعه هدف فراهم شود.

کد خبر 17012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد