مدیر کل بهزیستی ایلام: روانشناسان از ارکان اصلی سلامت اجتماعی جامعه هستند

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به برنامه ششم توسعه که در آن بهزیستی به عنوان یکی از متولیان سلامت اجتماعی جامعه مطرح است گفت: روانشناسان و مشاوران از ارکان اصلی سلامت اجتماعی جامعه محسوب می شوند.

دکتر زهرا همتی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از روانشاسان این اداره کل به مناسبت روز روانشناس افزود: خدمات این قشر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بوده و جایگاه این افراد روز به روز در جامعه پر رنگ تر می شود.

وی ادامه داد: روانشناسان دغدغه سلامت روانی جامعه را داشته و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارهای تخصصی کار ساده ای نیست و این افراد با احساس مسئولیت اجتماعی که داشته با صبوری پای دردها و رنجها می نشینند.

وی اظهار کرد: قسمت عمده ای از سلامت روانی و اجتماعی جامعه بویژه در دوران کنونی بر اثر شیوع کرونا مرهون خدمات روانشناسان است.

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به افزایش تماسها با مرکز صدای مشاور و اورژانس اجتماعی در ایام کرونا گفت: این مساله بیانگر رشد فرهنگی و فکری مردم و اعتماد مردم به این سازمان و در نتیجه بهتر شدن جامعه است.

وی با ذکر اینکه یک روانشناس چنانچه کارش را بدرستی انجام دهد به تبلیغ نیاز ندارد گفت: کار مناسب و تاثیر گذار یک روانشناس موجب تشویق مردم برای انجام مشاوره در زمینه های مختلف زندگی و در نتیجه سلامت خانواده ها خواهد شد.

در این آیین از همکاران روانشناس تقدیر شد.

کد خبر 16769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد