پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر درپیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به کلیه همکاران و جامعه هدف سازمان بهزیستی تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ؛ دکتر علیرضا حاجیونی  گفت :  ماه رمضان ماه مهمانی خداست  و فرصتی دوباره به مسلمانان برای تمرین عبودیت و بندگی است . متن کامل پیام به شرح زیر می باشد.
شهرالرًمضان الًذی انزل فیۀ القرآن هدی للناس و بٌینات من الهدی والفرقان
ماه رمضان و نسیم مهربانی و بندگی در بهار طبیعت وزیدن گرفته است. رحمت بی دریغ الهی بر بندگان شایسته نازل و بر دلهای عاشقان وزیدن گرفته است .
بار خدایا توانی عطا فرما تا رنج رسیدن به تو، در این بهار معنوی شایسته وجود ما گردد  و ماه عزت و بیداری را درگرما گرم تلاش های دنیوی مان بر سفره های رنگین و معطر تقوی و استجابت دعاهایمان مقدور فرما . بارخدایا ، حلاوت دعا و نیایش و شب زنده ‌داری ، عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه ، شهد مناجات و نیایش را برماببخش.
اینجانب فرارسیدن بهار قرآن ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان را بر عموم مسلمانان، همکاران ارجمند اداره کل بهزیستی استان  وتمامی جامعه هدف تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .
امیدوارم این روزهای سخت با حلاوت ماه مبارک رمضان ، کرامت حضرت امام حسن مجتبی(ع)و حمایت های خیرین و نیکوکاران حامی جامعه هدف بهزیستی به اتمام رسیده و  روزهایی توام با عافیت و سلامتی برای همه مردم جهان درپیش داشته باشیم.

کد خبر 16543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد