مدیر کل بهزیستی قم پاسخگوی مخاطبین در سامانه سامد

طبق هماهنگی بعمل آمده و اطلاع رسانی قبلی توسط روابط عمومی به مددجویان و مخاطبین ، مدیر کل بهزیستی استان قم با حضور در سامانه تلفنی سامد به تماسهای مردمی پاسخ داد.

دکتر حجت اله محمد زاده  مدیر کل بهزیستی استان قم  امروز یک شنبه از ساعت 10 تا 11  با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)  پاسخگوی سوالات متنوع مردم در حوزه های مختلف خدمات بهزیستی بود .

یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ است که همه آحاد مردم ایران، می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‌های خود را از دولت با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه‌اندازی این سامانه، پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است و متقاضیان  با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت «کد پیگیری»، امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز دارند.

             استانداری قم به صورت فصلی نسبت به حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این سامانه و پاسخگوئی اقدام می کند ، مردم شریف استان می توانند از طریق شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ (بدون کد و پیش شماره) بدون واسطه با مدیران ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 162244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد