میز خدمت بهزیستی استان تهران؛ پاسخگویی بی‌واسطه مسئولان به مطالبات مردمی

میز خدمت بهزیستی استان تهران با هدف پاسخگویی مستقیم به درخواست‌ها و مسائل مراجعان، با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی کارشناس دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها، میز خدمت بهزیستی استان تهران با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی کارشناس دفتر مدیریت برگزار شد.

در این برنامه، مراجعان به صورت مستقیم مسائل، درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کرده و مسئولان حاضر ضمن بررسی موضوعات، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی جهت پیگیری و رفع مشکلات صادر کردند.

برگزاری میز خدمت با رویکرد ارتباط بی‌واسطه با جامعه هدف، شفاف‌سازی فرآیندها و افزایش رضایتمندی مراجعان، از جمله برنامه‌های مستمر بهزیستی استان تهران در راستای تحقق رویکرد پاسخگویی و عدالت‌محوری است.

کد خبر 161611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد