بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

مدیر کل بهزیستی لرستان از راه اندازی پویش همدلی با عشق به کودکان، همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و از مالکان مهدهای کودک استیجاری در راستای حمایت از کودکان ایران، برای پیوستن دراین پویش دعوت بعمل آورد.

‍ ‍ 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان استان لرستان "دکتر یاری" با بیان این مطلب افزود : بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از روزهای نخستین اسفند ماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این مساله، خسران مالی برای مدیران مهدها در پی داشته است.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی هستند که خصوصی اداره می شوند افزود : این مراکز  شامل یارانه نبوده و درآمد آنان وابسته به شهریه اخذ شده از کودکان است که  با توجه به استیجاری بودن بیش از ٩٠ درصد مهدهای کودک و عدم توان پرداخت اجاره‌ بها، مدیران مهدها با مشکلات زیادی روبرو شده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد : هدف از این پویش کمک به 360 مهد کودک خسارت دیده استان است و بدین منظور از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

یاری با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می بخشند افزود: مشارکت و همراهی مالکان مهدهای کودک در بخشش اجاره بها خدمت ماندگاری است که می تواند این مراکز آموزشی را برای برون رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

وی افزود: از مالکان استدعا داریم از این عمل خیر حمایت نموده و رسانه ها نیز ما را در این راه نیکوکارانه یاری دهند. ان شاء الله در راستای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند در قالب پویش همدلی (بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی بعمل خواهد آمد.

                                                                                                          

کد خبر 15870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد