بهزیستی تهران با برگزاری میز خدمت پاسخگویی به شهروندان را تقویت کرد 

میز خدمت بهزیستی استان تهران با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی کارشناس دفتر مدیریت، به منظور پاسخگویی و تسهیل خدمات برای شهروندان برگزار شد.  

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛  به منظور ارائه مستقیم خدمات و پاسخگویی به ارباب‌رجوع، میز خدمت بهزیستی استان تهران با حضور سهیلا یزدان‌شناس، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و عادلی، کارشناس دفتر مدیریت، برگزار شد. در این برنامه، شهروندان ضمن بیان درخواست‌ها و مشکلات خود، راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت کردند. برگزاری میز خدمت، بخشی از برنامه‌های بهزیستی برای ارتقاء رضایت‌مندی مراجعان و بهبود فرآیند خدمت‌رسانی در استان تهران است.

کد خبر 158110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد