در این نشست، موضوعاتی همچون نظارت بر هزینهکرد اعتبارات، هماهنگی میان بخشهای اجرایی و نظارتی، شناسایی موقعیتهای ریسکزا و تعارض منافع و نیز نهادینهسازی اصل رعایت حقوق مردم در ستاد استان و شهرستانها طرح و بررسی شد.
در ابتدای جلسه، مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر اهمیت سلامت اداری، آن را عاملی موثر در افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مراجعان دانست و افزود: رعایت حقوق مردم و صیانت از آن باید در تمامی سطوح، بهویژه در خدمات عمومی و تخصصی، بهعنوان اصلی خدشهناپذیر مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح فرآیندهای پاسخگویی و افزایش رضایت در میان مددجویان و توانخواهان گفت: رضایت افراد از عملکرد کارکنان در همه هیچ سطوح و ضروری بوده و لازم است شیوههای پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم بهگونهای تقویت شود که با پاسخگویی صحیح،صریح و به موقع هیچ ابهام یا پاسخ دادهنشدهای در ذهن مراجعهکننده باقی نماند.
در ادامه، معاونین و روسای ادارات ستادی نیز گزارشی از برنامهها و اقدامات خود در راستای تحقق سلامت اداری، شفافیت و افزایش رضایتمندی جامعه هدف ارائه کردند و بر استمرار این رویکرد تأکید شد.
این جلسه با جمعبندی و تعیین محورهای اجرایی برای پیگیری و نظارت مستمر بر روند ارتقای سلامت اداری در استان پایان یافت.












نظر شما