با برگزاری میز خدمت، بهزیستی تهران صدای مددجویان را شنید و پیگیری‌ها را آغاز کرد

بهزیستی استان تهران در راستای تکریم ارباب‌رجوع و پاسخ‌گویی مستقیم به درخواست‌های جامعه هدف، میز خدمت خود را با حضور سهیلا یزدان‌شناس، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و عادلی، کارشناس دفتر مدیریت، برگزار کرد. در این برنامه مسائل، پیشنهادها و مشکلات مددجویان به‌صورت چهره‌به‌چهره بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای مبنی بر تقویت ارتباط مستقیم با مخاطبان و ارائه خدمات مؤثرتر، میز خدمت بهزیستی استان با حضور سهیلا یزدان‌شناس، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و عادلی، کارشناس دفتر مدیریت، تشکیل شد.   

در جریان این میز خدمت، مددجویان ضمن طرح درخواست‌ها و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف اجتماعی، حمایتی و توان‌بخشی، پاسخ‌ها و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان و مسئولان حاضر دریافت کردند.   
برگزاری میز خدمت در بهزیستی استان تهران با هدف ارتقای کیفیت خدمات، تسهیل دسترسی مددجویان به مسئولان و تحقق رویکرد پاسخ‌گویی شفاف برگزار شد.

کد خبر 157188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد