در این برنامه که با هماهنگی استانداری مرکزی و با هدف تکریم اربابرجوع و تسریع در رسیدگی به مسائل اجتماعی برگزار شد، اله دادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به تماسهای دریافتی از سطح استان پاسخ داد و ضمن بررسی موضوعات مطرحشده، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات شهروندان به واحدهای مربوطه ابلاغ کرد
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اهمیت شنیدن بیواسطه صدای مردم، اظهار داشت: «سامانه ۱۱۱ فرصتی ارزشمند برای شنیدن دغدغههای شهروندان و ارائه پاسخهای شفاف، سریع و مؤثر است. رویکرد ما پاسخگویی همراه با پیگیری و حل مسئله است، بهویژه در حوزههایی که با اقشار آسیبپذیر جامعه در ارتباط است.












نظر شما