به گــزارش روابـطعمـومی ادارهکـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛
در نشست اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف با مدیرکل بهزیستی استان، گزارشی از روند فعالیتها، دامنه مأموریتها و شاخصهای پاسخگویی این اداره ارائه شد. در این دیدار توضیح داده شد که حضور مستمر مسئولان ارشد در #میز_ارتباطات_مردمی مسیر ارائه خدمات را کوتاهتر کرده و ارتباط با اربابرجوع را کارآمدتر ساخته است.
کارشناسان اداره پذیرش اعلام کردند که این واحد در قالب مدیریتِ شبانه بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی و تحویلگیری مددجویان است. همچنین با توجه به افزایش مراجعات، توسعه ظرفیت در حوزه بیماران روان و ذهنی و راهاندازی مراکز جدید یک نیاز ضروری ارزیابی میشود.
در بخش دیگری از نشست به عملکرد اداره در سفرهای اخیر ریاستجمهوری اشاره شد؛ از جمله پاسخگویی به بیش از ۱۲۵۰۰ نامه و قرار گرفتن بهزیستی استان در جمع 3 دستگاهِ برتر در سفر اخیر #پزشکیان در حوزه رسیدگی به درخواستها. افزون بر این، اداره پذیرش در سامانههای ۱۱۱ #سامد و سایر بسترهای مرتبط با رضایتسنجی مردم، بهصورت روزانه پاسخگوی مکاتبات و مراجعات دریافتی از نهادهای مختلف است.
مدیرکل بهزیستی استان با قدردانی از تلاش کارکنان بیان کرد که اداره پذیرش گلوگاه سازمان است. او افزود که این اداره در حوزههای اداری، فناوری، فضای فیزیکی و نیروی انسانی حمایت خواهد شد تا کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف ارتقاء یابد.
مجید درویشی همچنین گفت: طبق روال دوشنبهها با حضور معاونان و مسئول حراست، روند پاسخگویی و رسیدگی به درخواستها با تمرکز بیشتر انجام میشود. در پایان بر لزوم اولویتدادن به مسئولیت سازمانی و همراهی جمعی برای خدمترسانی بهتر به مددجویان اشاره شد.
بـرای پیوستـن به کانـال ادارهکل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیامرسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.












نظر شما