به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این مراسم که با حضور شهرام چشمآلوس رییس اداره برنامهریزی، نوآوری، هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی و مشاور امور ایثارگران، علیرضا هوشیار معاون توانمندسازی، اشتغال و مشارکتهای مردمی، محمد امین شادنیا رییس اداره حراست بهزیستی استان بوشهر و جعفر کمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد، از این بانوی فداکار به عنوان نماد صبر، درایت و همراهی خستگیناپذیر در مسیر خدمت به جانبازان و خانوادههای آنان تجلیل شد.
در این آیین، با ارسال تقدیرنامه از سوی مهرناز اسکندری سرپرست بهزیستی استان، توسط مدیران بهزیستی استان از زحمات و همراهی ارزشمند این بانوی ایثارگر قدردانی کرد.
حاضران در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام پرستاران و ایثارگران، از نقش بیبدیل همسران جانبازان در تداوم روحیه مقاومت، امید و خدمت یاد کردند که این تجلیل نمادی از تقدیر بهزیستی استان از ارزشهای انسانی، معنوی و اجتماعی زنان پرستار و فداکار جامعه ایثارگران بود.












نظر شما