تجلیل از همسر جانباز ۵۰ درصد کارمند بهزیستی  به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، اسوه صبر و فداکاری و روز پرستار، طی مراسمی از همسر جانباز ۵۰ درصد کارمند بهزیستی استان با حضور مدیران و مسئولان بهزیستی استان بوشهر در شهر برازجان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این مراسم که با حضور شهرام چشم‌آلوس رییس اداره برنامه‌ریزی، نوآوری، هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی و مشاور امور ایثارگران، علیرضا هوشیار معاون توانمندسازی، اشتغال و مشارکت‌های مردمی، محمد امین شادنیا رییس اداره حراست بهزیستی استان بوشهر و جعفر کمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد، از این بانوی فداکار به عنوان نماد صبر، درایت و همراهی خستگی‌ناپذیر در مسیر خدمت به جانبازان و خانواده‌های آنان تجلیل شد.

در این آیین،  با ارسال  تقدیرنامه از سوی مهرناز اسکندری سرپرست بهزیستی استان، توسط مدیران بهزیستی استان از زحمات و همراهی ارزشمند این بانوی ایثارگر قدردانی کرد.

حاضران در این مراسم ضمن گرامی‌داشت مقام پرستاران و ایثارگران، از نقش بی‌بدیل همسران جانبازان در تداوم روحیه مقاومت، امید و خدمت یاد کردند که این تجلیل نمادی از تقدیر  بهزیستی استان از ارزش‌های انسانی، معنوی و اجتماعی زنان پرستار و فداکار جامعه ایثارگران بود.

کد خبر 154989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد