متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.setadiran.ir در مزایده شرکت نمایند. همچنین می توانند از تاریخ 3/6/1404لغایت تاریخ11/6/1404همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی ساعت 14 همه روزه به جز ایام تعطیل به دفترحقوقی بهزیستی استان مرکزی مراجعه وبا هماهنگی رئیس اداره مربوطه از املاک مورد مزایده بازدید وقیمتهای پیشنهادی خودرا از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)ثبت نمایند .
خاطر نشان می سازد که رعایت موارد زیر الزامی می باشد:
1-فرایند مزا یده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد)برگزار می گرددوتمامی مراحل آن شامل دریافت اسناد مزایده،پرداخت تضمین شرکت درمزایده ،پیشنهادقیمت،گشودن پاکت پیشنهاد قیمت،واریز وجه مزایده و...در بستر سامانه ستادخواهد بود.بدیهی است قیمت پیشنهادی تنها درصورتی معتبر وپذیرفته است که درسامانه ستاد ثبت شده باشد وچنانچه پیشنهاد دهنده تنها به نوشتن مبلغ پیشنهادی در برگه پیشنهاد قیمت پیوست مزایده بسنده نماید پیشنهاد وی پذیرفته نخواهد شد.
زمان دریافت اسناد ومهلت تحویل پیشنهاد قیمت ونیز زمان بازگشایی پاکتها همان است که درسامانه ستاد قیدگردیده است .
2-متقاضیان می بایست ابتدا گواهی امضاء الکترونیکی (توکن)خودرا از دفاترپیشخوان خدمات دولتی دریافت وبا استفاده از شناسه کاربری وکلمه عبور دریافتی درمزایده شرکت نمایند.
3-مبلغ سپرده (ودیعه)شرکت در مزایده مطابق جدول ذیل برای ملک مورد مزایده تعیین گردیده است که می بایست به حساب معرفی شده واریزودیعه در سامانه ستاد واریز گردد ویا به صورت غیرالکترونیکی(ضمانت نامه معتبر بانکی با فرمت ضمانت نامه شرکت درفرایند ارجاع کار موضوع آیین نامه تضمین معاملات دولتی مصوب1394 ) ،یا فیش بانکی انجام واصل مدرک واریز ودیعه تا پیش از پایان مهلت ارائه قیمت ،به صورت دستی درپاکت الف تحویل بهزیستی استان مرکزی گردد.
4-پیشنهادات دارای سپرده کمتراز میزان مقرر،مبهم ،مخدوش ومشروط ،مردود خواهندبود.
5-رعایت کلیه نکات وموارد درج شده در برگه ها واسناد مزایده الزامی است.
6- بازدید الزامی است ودروضعیت موجود واگذار می گردند.
7- پیشنهاد دهنده می بایست درخواست خریدنقدی خود را به بهزیستی ارائه دهد و می بایست طی مهلت 20روزه از اعلام برنده شدن وجه ملک را به صورت نقد به شماره حساب اعلامی درسامانه ستاد واریز نماید.به درخواست های پس از این مهلت ترتیب اثرداده نخواهد شد .
8-مزایده گر نمی بایست از کارکنان دولت ومشمول منع مداخله کارکنان دولت باشد.
9-مزایده گر باید کلیه مدارک پیوست شامل تصویر مدارک هویتی وبرگ پیشنهاد قیمت وتعهد نامه شرکت در مزایده ونیز برگه های شرایط ونحوه شرکت در مزایده را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دانلودکرده به دقت مطالعه وبا آگاهی کامل از شرایط بهزیستی که در آنها قید شده وهمچنین پس از بازدید ملک ،آنها را از سامانه پرینت گرفته وپس از امضاء درسامانه بارگذاری نماید وفقط پاکت الف شامل اصل رسید پرداخت الکترونیکی یا فیش واریزی ویا ضمانت نامه رادر پاکت در بسته قراردهد وتا پیش از پایان یافتن مهلت مزایده به واحد دبیرخانه بهزیستی استان مرکزی تحویل نماید بدیهی است پس از اعلام قیمت ودرصورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد .
10-ملک بهزیستی با کاربری مسکونی و با وضعیت موجود به فروش می رسد وبهزیستی استان مرکزی هیچگونه تعهدی در خصوص کاربری ،نوع تولید وسایر مجوزهای قانونی جهت فعالیت وبهره برداری ندارد .
زمان انتشار مزایده در سایت تاریخ 3/6/1404 ساعت 13
مهلت دریافت اسناد مزایده تا تاریخ 11/6/1404 ساعت 14
مهلت بازدید از املاک از تاریخ3/6/1404 تا تاریخ 11/6/1404از ساعت 8صبح تا ساعت 14
مهلت ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 3/6/1401 تا تاریخ 22/6/1404ساعت 14
این مزایده با یک نفرشرکت کننده نیز انجام خواهدشد.
زمان بازگشایی پیشنهادها ساعت 10 صبح روز یکشنبه 23/6/1404در اداره کل بهزیستی استان مرکزی می باشد. متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفنهای 33667343(دفترحقوقی اداره کل) تماس حاصل نمایند.
جدول مشخصات ملک مورد مزایده اداره کل بهزیستی استان مرکزی
| ردیف |
نام واحد ملکی |
عرصه |
اعیان |
مبلغ تضمین شرکت درمزایده |
آدرس |
وضعیت سند |
قیمت پایه |
| 1 |
دو دانگ مشاع ازساختمان جهرم |
سهم بهزیستی یک سوم از کل پلاک به مساحت 200مترمربع |
سهم مشاعی بهزیستی از بنا به مساحت 30مترمربع از کل 90مترمربع می باشد در ضمن اعیانی ملک به صورت کامل فرسود ه ومستهلک می باشد |
2.950.000.000ریال معادل دویست ونود پنج میلیون تومان |
اراک-خیابان جهرم -کوچه شهید داودآباد |
دارای سند مالکیت ششدانگ تک برگی |
29.500.000.000ریال(بیست ونه میلیاردوپانصدمیلیون ریال معادل دومیلیارد ونهصدوپنجاه میلیون تومان) |
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی












نظر شما