به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در جلسهای که امروز در اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد، مسئولین این دو نهاد در خصوص بهرهگیری از سامانه «فؤاد ۱۲۸» گفتگو کردند.
در این نشست تأکید شد که سامانه فؤاد به شماره تماس ۱۲۸ با هدف تسریع در پیگیری و حل مشکلات اداری شهروندان بهخصوص آن دسته از شکایاتی که کمتر از ۵ ساعت از زمان ثبت تا دریافت پاسخ توسط شهروند، پیگیری میشود یک ابزار مؤثر برای افزایش رضایت عمومی و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مردم است.
سامانه فؤاد با بهرهگیری از فرآیندی شامل تماس با شماره ۱۲۸، احراز هویت، تطبیق با اتیکتهای تعیینشده و صدور کد رهگیری جهت پیگیری بطور خاص نحوه ارائه خدمات اداری، تکریم اربابرجوع، وضوح فرآیندها و شفافیت را در اولویت دارد.
در این جلسه بر ضرورت اطلاعرسانی گسترده این سامانه به مددجویان بهزیستی و عموم شهروندان تأکید شد تا همه افراد بتوانند در صورت مواجهه با مشکلات اداری از این راهکار سریع و پاسخگو بهرهمند شوند.اهمیت این اطلاعرسانی در ارتقاء اعتماد عمومی و تحقق عدالت اداری مورد تأکید قرار گرفت.












نظر شما