گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

در سومین روز از هفته بهزیستی و با هدف گرامیداشت این ایام و پاسخگویی مستقیم به مطالبات جامعه هدف، میز خدمت اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی با حضور مدیرکل، معاونین، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی ، مدیر روابط عمومی و مسئول ارزیابی و بازرسی در محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛

در این برنامه که روز جمعه و همزمان با اقامه نماز عبادی‌–‌سیاسی جمعه اجرا شد، رسول بابایان، مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین ، در راستای تسهیل ارتباط مردم با مدیران و دریافت بی‌واسطه مشکلات و درخواست‌ها به سؤالات و دغدغه‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ داد.

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

بابایان در حاشیه این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، هدف از برگزاری میزهای خدمت را اجرای رویکرد مردمی‌سازی خدمات و تحقق عدالت اجتماعی در دسترسی به امکانات و پاسخگویی مستقیم به مردم عنوان کرد و گفت: «هفته بهزیستی فرصت ارزشمندی است تا علاوه‌بر تبیین خدمات گسترده این سازمان در حوزه‌های حمایتی، پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی، با حضور در میان مردم و استماع مطالبات آنان اعتماد عمومی را تقویت کنیم و گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت خدمات برداریم.

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع


وی افزود:«بهزیستی نهادی است که با اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند ارتباط مستقیم دارد و این مسئولیت خطیر ایجاب می‌کند تا مدیران آن همواره در دسترس باشند و نسبت به مشکلات مردم با حساسیت و تعهد مضاعف عمل کنند.»

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

مدیرکل بهزیستی استان، برگزاری میز خدمت را مصداق شفافیت، مسئولیت‌پذیری و احترام به کرامت انسانی دانست و خاطرنشان کرد: «حضور ما در مصلی و در میان مردم نه فقط یک وظیفه سازمانی بلکه یک تعهد انسانی و دینی است. شنیدن صدای مردم در چنین موقعیت‌هایی ما را در مسیر خدمت صادقانه و بی‌منت یاری می‌دهد.»

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

گفتنی است : در این برنامه، تعداد قابل توجهی از مراجعین از جامعه هدف سازمان و سایر اقشار مردم با طرح مسائل خود در حوزه‌های مختلف،پاسخ‌هایی مشروح و پیگیری‌هایی میدانی دریافت کردند. ثبت درخواست‌ها، ارائه مشاوره اولیه، راهنمایی در خصوص فرآیندهای حمایتی و تعامل نزدیک با مردم از دیگر بخش‌های اجرایی میز خدمت این هفته به شمار می‌رفت.

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

هفته بهزیستی با شعار «باهم برای بهزیستن» از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی در سراسر استان برای بزرگداشت این هفته و ارتقاء سطح آگاهی عمومی نسبت به خدمات سازمان بهزیستی در حال اجراست.

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

گامی در مسیر مردمی‌سازی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع

کد خبر 142788

خدمات الکترونیک پرکاربرد