سامانه ۱۴۸۲؛ گوش شنوای بهزیستی برای مردم

با هدف پاسخگویی سریع، رسیدگی شفاف و تسهیل در ارائه خدمات، سامانه ملی ۱۴۸۲ به‌عنوان پل ارتباطی مستقیم میان مردم و سازمان بهزیستی، در استان سیستان و بلوچستان فعال است. این سامانه به‌صورت رایگان و شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان وبلوچستان ، با هدف پاسخگویی سریع، رسیدگی شفاف و تسهیل در ارائه خدمات، سامانه ملی ۱۴۸۲ به‌عنوان پل ارتباطی مستقیم میان مردم و سازمان بهزیستی، در استان سیستان و بلوچستان فعال است. این سامانه به‌صورت رایگان و شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان است.
عباسعلی اویسی، مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان، با اعلام این خبر گفت: «خط ۱۴۸۲ به عنوان سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی، بستر ارتباطی قابل اطمینانی برای مردم است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، مسائل خود را با سازمان در میان بگذارند. این سامانه رایگان بوده و از طریق تمام خطوط تلفن ثابت و همراه قابل دسترسی است.»

وی افزود: «تماس‌های دریافتی در سامانه ۱۴۸۲ توسط کارشناسان مجرب بررسی و طبقه‌بندی می‌شود. موضوعات اضطراری در کمتر از ۳ ساعت، موارد فوری طی ۲۴ ساعت و سایر درخواست‌ها حداکثر تا ۷۲ ساعت پاسخ داده می‌شوند.»

مدیرکل بهزیستی استان همچنین از وجود سایر مسیرهای ارتباطی مکمل این سامانه خبر داد و گفت: «علاوه بر شماره‌گیری ۱۴۸۲، مردم می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی به نشانی didehban.behzisti.ir و یا اپلیکیشن دیده‌بان بهزیستی، موضوعات خود را ثبت و پیگیری کنند.»

اویسی در پایان تاکید کرد: «سامانه ۱۴۸۲ نماد تعهد سازمان بهزیستی به شفافیت، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی است. ما با تمام توان در کنار مردم ایستاده‌ایم تا با اتکا به صدای آن‌ها، خدماتی هدفمندتر و عادلانه‌تر ارائه دهیم.»

کد خبر 141366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد