به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی آذربایجانغربی؛
این ملاقات که در فضایی گرم، صمیمی و بدون تشریفات اداری برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای بیان مستقیم مشکلات، درخواستها و دغدغههای جامعه هدف فراهم ساخت. بابایان در این دیدار با سعهصدر و دقت کامل، پای صحبتها و درد دلهای مراجعین نشست و ضمن بررسی مسائل مطرحشده، دستورات لازم را در چارچوب اختیارات و ظرفیتهای قانونی سازمان به معاونین و مسئولان واحدهای تخصصی صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این دیدار با تأکید بر نقش این ملاقاتهای مردمی در تقویت سرمایه اجتماعی سازمان، اظهار داشت: «شنیدن بیواسطه صدای مردم نه تنها یک وظیفه انسانی و اخلاقی، بلکه بخشی از رسالت مدیریت در سازمان بهزیستی است. اگر قرار است خدمات ما دقیق و مؤثر باشد، باید از نزدیک در جریان واقعیتهای زندگی جامعه هدف باشیم.»
وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با مددجویان، خانوادههای آنان و سایر اقشار تحت حمایت، موجب ارتقاء کیفیت خدمات، شناسایی خلأهای موجود و تقویت اعتماد عمومی میشود، افزود: «برگزاری مستمر این جلسات با رویکرد پاسخمحوری، سبب میشود تصمیمگیریها رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد و صرفاً محدود به چارچوبهای اداری نباشد.»
بابایان همچنین با اشاره به استقبال گرم مردم از این طرح، بر استمرار آن در سطح ادارات شهرستانی و تعامل چهرهبهچهره با جامعه هدف در تمامی سطوح مدیریتی تأکید کرد و گفت: «ما معتقدیم که باید فاصله میان مردم و مسئولان به حداقل برسد. زمانی که مشکلات از زبان خود افراد مطرح میشود، تصمیمگیریها انسانیتر خواهد بود.»
شایان ذکر است که دیدارهای مردمی در بهزیستی آذربایجانغربی بهصورت برنامهریزیشده و دورهای در حال اجراست و علاوه بر مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی نیز در برنامههای جداگانهای در سطح شهرستانها به گفتوگو با مددجویان میپردازند.













نظر شما