به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استان همدان،زیرساخت وشرایط سخت افزاری سابق سامانه مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ به عنوان راهکار در دسترس ،رایگان و تخصصی ارائه مشاوره غیرحضوری به دلیل اختلال ومشکلاتی با استقرار زیرساختهای جدید و سرورهای پیشرفته، وارد فاز نوینی از ارائه خدمات مشاورهای شد. این ارتقا با هدف افزایش کیفیت خدمات،وسرویس دهی بهتر جایگزین گردید و امکانات نرم افزاری جدیدبا مساعدت وهمراهی دفتر مشاوره وامور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی استقراریافت.
از نقاط قوت تغییر سیستم کاهش زمان انتظار تماس گیرندگان وافزایش زمان اختصاصیافته برای هر موردمشاوره است. همچنین در صورت اشتغال خط، امکان انتقال خودکار تماس به خطوط بعدی فراهم شده تا میزان رضایتمندی تماسگیرندگان افزایش یافته است.
قابل ذکر است سامانه ۱۴۸۰ در کلیه ایام سال از ساعت ۸ لغایت ۲۴ خدمات مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات خانواده، پیش از ازدواج، تحصیلی وتربیتی، کودک و نوجوان ، اختلالات روان ، اضطراب و.. را به صورت تخصصی با استقرار کارشناسان متخصص به صورت رایگان ارائه می دهد و این خدمات در دسترس همه مردم استان می باشد.
















نظر شما