به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، در راستای نظارت میدانی و تقویت ارتباطات درونسازمانی، فریدالدین حجتالاسلامی مدیرکل بهزیستی استان، صبح امروز با حضور سرزده در میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان همدان، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی، رسیدگی به مراجعات مردمی و عملکرد کارشناسان این حوزه قرار گرفت.
در این بازدید، مدیرکل ضمن گفتوگو با کارکنان بخشهای مختلف، پای صحبتها و دغدغههای آنان نشست و با تأکید بر نقش حیاتی میز خدمت در اعتمادسازی عمومی، گفت:
«میز خدمت نخستین نقطه تماس مردم با سازمان است؛ اینجا جاییست که کرامت انسانی باید در رفتار، گفتار و عمل ما متبلور شود.»
حجتالاسلامی با قدردانی از تلاشهای مجموعه شهرستان، خواستار دقت، سرعت و صداقت در ارائه خدمات شد و افزود:
«نباید هیچ مراجعهکنندهای احساس سردرگمی یا بیپناهی کند. هر مددجو، حامل قصهای از رنج است و ما باید صدای فهم و همراهی برای او باشیم.»
در پایان این بازدید، مدیرکل بهزیستی استان بر استمرار چنین نظارتهایی تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که با همدلی و تلاش مضاعف، بتوان خدمات بهزیستی را با کیفیت بالاتر و رضایت عمومی بیشتر ارائه داد.
نظر شما