🔸لرستان[] پاسخگویی برخط مدیر کل بهزیستی استان لرستان

🔸خرم آباد [] به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی استان پاسخگوی مطالبات جامعه هدف از طریق سامانه سامد بــود.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی لرستان در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواست ها و سوالات جامعه هدف و مددجویان بود

مرکز ارتباطات مردم و دولت از طریق سامانه الکترونیکی سامد  مستقر در استانداری لرستان سعی دارد با دریافت انتقادات، ایده‌ها و نظرات، درخواست‌ها، شکایات و گزارش‌های مردمی با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه ریزی‌ها زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.

مدیر کل بهزیستی استان لرستان امروز  از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور در مرکز سامانه سامد پاسخگوی سوالات جامعه هدف و مددجویان بود. در این بــرنامه درخواست بیش از سی نفر که عمده آنها کمک معیشتی، اشتغال، هزینه درمان و ودیعه مسڪن بود ثبت و در اسرع وقت مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پاسخ داده می شوند.

کد خبر 136411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد