بازدید معاون توانبخشی بهزیستی استان به اتفاق رئیس بهزیستی گرگان از مراکز توان بخشی افراد دارای معلولیت ذهنی گرگان

درمراسمی صبح امروز یکشنبه ۱۳بهمن ماه همزمان با دومین روز از ایام ا...دهه مبارک فجر دکتر دهقان_ معاون توانبخشی بهزیستی استان به اتفاق شایسته_رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرگان از مراکز توانبخشی افراد دارای معلولیت ذهنی این شهرستان بازدید و ضمن دیدار با مددجویان در نشستی با مسئولان این مرکز در خصوص مسائل و مشکلات آنان بحث و گفتگو نمودند.

معاون امور توانبخشی استان دراین باره گفت: مرکز جامع آموزشی و توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی بالای 14 سال "باب الحوائج"در حال حاضر  به 112 نفر از معلولین واجد شرایط خدمات مراقبتی و توانبخشی ارائه می دهد.
دکتر دهقان افزود: این افراد با یارانه بهزیستی پذیرش و از خدمات سازمان بهره مند می گردند.
وی خاطر نشان کرد: این مرکز در کنار این فعالیت به بیش از 80 نفر از معلولین در قالب طرح مراقبت در منزل  خدمات توانبخشی  ارایه مینماید.
گفتنی است:مهمترین خدمات مرکز به جامعه هدف شامل: خدمات توابخشی از جمله فیزیوتراپی . کاردرمانی . گفتار درمانی . روانشناسی و ...... می باشد
در ادامه شایسته مدیر بهزیستی شهرستان گرگان در این بازدید ضمن تشکر از اهتمام و توجه معاونت محترم توانبخشی استان به مسایل و مشکلات مراکز توانبخشی افزودند مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه معلولین ذهنی زیر 14 سال رویش با پذیرش 82 نفر معلول و مرکز آموزشی و توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی بالای 14 سال آشیان با پذیرش 44 نفر معلول بصورت یارانه  با مدیریت خانم زاهدی توانسته خدمات تواتبخشی موثر و مفیدی را در جهت توانمند سازی معلولین ارایه نماید. ایشان در ادامه گفت مهمترین خدمات این مرکز کار درمانی . فیزیوتراپی . گفتار درمانی . پزشکی و پرستاری . روانشناسی و ...... می باشد.

کد خبر 13230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد