به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛این طرح با هدف آگاهسازی والدین در زمینه تقویت اعتماد به نفس، ایجاد امنیت روانی و رشد عاطفی فرزندان از طریق ابراز محبت و رابطه قویتر و صمیمی تر والد - فرزندی به مرحله اجرا در آمد.

مرحله دوم طرح کارزار رسانه ای والد آگاه فرزند ایمن در هفته دوم اسفند ماه با همکاری سازمان تاکسیرانی بصورت درج پیام اصلی کارزار بر روی سایبان کنار در خودرو تحت عنوان محبت کلامی والدین به فرزندان و نصب و توزیع پوستر مربوطه به تعداد ۱۰۰۰ عدد در بین رانندگان تاکسی با تردد به مدت یک هفته در سطح شهر برگزار شد.
کد خبر 131879
نظر شما