اجرای مرحله نهایی کارزار رسانه والد آگاه فرزند ایمن

مرحله دوم طرح کارزار رسانه ای والد آگاه فرزند ایمن در هفته دوم اسفند ماه با همکاری سازمان تاکسیرانی بصورت درج پیام اصلی کارزار بر روی سایبان کنار در خودرو تحت عنوان محبت کلامی والدین به فرزندان و نصب و توزیع پوستر مربوطه به تعداد ۱۰۰۰ عدد در بین رانندگان تاکسی با تردد به مدت یک هفته در سطح شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛این طرح با هدف آگاه‌سازی والدین در زمینه تقویت اعتماد به نفس، ایجاد امنیت روانی و رشد عاطفی فرزندان از طریق ابراز محبت و رابطه قوی‌تر و صمیمی تر والد - فرزندی به مرحله اجرا در آمد.

کد خبر 131879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد