افزون بر ۳۶ هزار تماس موفق با «صدای مشاور»؛ گوش شنوا برای آرامش مردم سیستان و بلوچستان

درحالی‌که آمار تماس‌های موفق با خط مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی سیستان و بلوچستان در سال گذشته از مرز ۳۶۴۵۲ هزار مورد عبور کرده، مدیرکل بهزیستی استان از برنامه‌ریزی برای توسعه این سامانه و کاهش تماس‌های ناموفق در سال جدید خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان وبلوچستان :

عباسعلی اویسی، مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان از ثبت بیش از ۳۶ هزار تماس موفق منجر به ارائه مشاوره تخصصی در سامانه تلفنی «صدای مشاور» (۱۴۸۰) طی سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به نقش مؤثر خط ۱۴۸۰ در ارتقای سلامت روان جامعه اظهار داشت: خط مشاوره ۱۴۸۰ یکی از مهم‌ترین خدمات رایگان بهزیستی است که با هدف پاسخگویی تخصصی به مشکلات روانشناختی، خانوادگی، تحصیلی، اجتماعی و تربیتی شهروندان راه‌اندازی شده و به‌صورت روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب فعال است.

اویسی با اشاره به ضرورت توسعه این خط در سال جدید افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت پاسخگویی و کاهش تماس‌های ناموفق در دستور کار بهزیستی قرار دارد تا بتوانیم پوشش بیشتری برای متقاضیان مشاوره تلفنی فراهم کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان و مشاوران فعال در خط ۱۴۸۰ گفت: بدون شک این حجم از پاسخگویی تخصصی و همراهی دلسوزانه با تماس‌گیرندگان، مرهون زحمات شبانه‌روزی مشاورانی است که با صبوری و تعهد در کنار مردم ایستاده‌اند و از سلامت روان جامعه صیانت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌مندی مردم از خدمات خط ۱۴۸۰ می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت سلامت روانی و ارتقای کیفیت زندگی خانواده‌ها ایفا کند و سازمان بهزیستی استان نیز توسعه و تقویت این خدمات را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

کد خبر 131840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد