پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، مدیر کل بهزیستی استان در پیامی آغاز دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت .

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران ارجمند ، خانواده معزز بهزیستی ، انقلاب پرشکوه ملت بزرگ ایران ، چهار دهه پر افتخار را پشت سر نهاد و به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، وارد گام دوم شد .

امام رحمت آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه فجر شکوه جاودانه اش را به رخ طاغوتیان کشید .

چهار دهه پر فراز و نشیب از آن رویداد تاریخ ساز گذشت و آن نهال نوپا علیرغم صدها توطئه دشمنان خبیث اکنون به درختی پرثمر و تناور تبدیل گشته و به نقطه اطمینان و اتکاء همه آزادی خواهان و ستمدیدگان جهان بدل شده است .

 چهل و یکمین  سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی آغاز می‌شود که ابرقدرتی شیطان بزرگ در انظار و افکار عمومی جهانیان رنگ باخته است. امسال در حالی به استقبال سالگرد پیروزی انقلابمان می رویم که دست دولت تروریست آمریکا در حمله ناجوانمردانه به خون سردار سرافراز اسلام ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان دلاور او آغشته شد و دیگر بار پرده ای از تزویر و ریاکاری داعش پروران کنار رفت . آنچه دشمنان از فهم و درک آن عاجزند این است که به تصور باطلشان حذف فیزیکی افراد می‌تواند راه را برای تحقق اهداف پلید و شوم آنان باز کند غافل از آنکه آنچه حرکت می آفریند و شور و جوشش انقلابی در دلها برای مبارزه با شیطان ایجاد می‌کند ، خون مطهر شهیدان است .

 حلول چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرصت مغتنمی است که بار دیگر با آرمانهای والای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و در اتحادی مستحکم حافظ این نعمت بزرگ الهی و خون شهیدان گرانقدرمان باشیم اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به همه شما همکاران گرامی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم که همه ما را در ادامه راه امام عظیم الشان و شهدای والامقام، ثابت قدم و استوار نگه دارد و به لطف و کرمش تا انقلاب جهانی حضرت حجت (ارواحنا فداه )حافظ نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشد.

علیرضا وارثی

مدیر کل

کد خبر 13081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد