شب یلدای فرزندان تحت سرپرست بهزیستی گلستان در کنار استاندار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان:جمعه شب درمراسمی در آستانه فرا رسیدن طولانی ترین شب سال و مراسم شب یلدا ،دکتر حق شناس_ استاندارگلستان مهمان کودکان تحت سرپرست بهزیستی در گرگان بود.

دراین دیدار صمیمانه که با حضور مهندس چراغعلی _معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دکتر غفاری_مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن شب یلدابرگزارشد،استاندار با کودکان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل بهزیستی استان دراین مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کودکان دراین مراکز با اشاره به نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌پرست اظهارداشت: در حال حاضر 800 کودک بد سرپرست و بی‌سرپرست در مراکز بهزیستی، نگهداری می‌شوند.

دکتر غفاری افزود: همه هزینه‌ها و امکانات موردنیاز این کودکان نیز از سوی بهزیستی و با حمایت خیرین و نیکوکاران عزیز تأمین‌می شود. علاوه براین بهزیستی به کودکان کار و کودکان خیابانی نیز خدمات می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از حمایت خیرین بیان داشت: سال گذشته بیش از 220 کودک کار و خیابانی در استان شناسایی شدند که زمینه‌های آموزش را برای آنها فراهم کردیم. همچنین با کمک نهادهای غیردولتی بسیاری از این کودکان موفق به تحصیل در مدارس شدند.

کد خبر 11743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد