تقدیر از نخبگان قرآنی معلول و نابینای حائز رتبه برتر در مسابقات بین المللی قرآن کریم

مراسم تقدیر نخبگان قرآنی معلول و نابینای حائز رتبه برتر در مسابقات بین المللی قرآن کریم صبح امروز با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونین و چهرهای شاخص قرآنی در ساختمان ستاد بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این مراسم دکتر قبادی دانا ضمن اشاره به اینکه تاسی به قرآن و آموزش های قرآنی می تواند امید به زندگی  را در افراد دارای معلولیت بالا ببرد؛گفت:این افراد علی رغم اینکه از یکی از نعمات الهی بهره مند نیستند اما توانسته اند با بهره گیری از آیات قرآن، زندگی بهشتی را برای خود ترسیم کنند.

وی همچنین فضای مساعد کشور برای فراگیر شدن فرهنگ قرآنی از سنین کودکی و نوجوانی را از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود:فراهم شدن زمینه تربیت قرآنی افراد و تنفس در این شرایط جای شکر دارد و درهر مشکل و مسئله زندگی با مراجعه به قرآن،راه حل را پیدا می کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور  ظهور قاریان شاخص در میان جامعه افراد دارای  معلولیت و  در عرصه رقابت های بین المللی و همچنین اجرای قرائت های فاخر در حضور مقام معظم رهبری را  موجب غرور وافتخار دانست و از تمامی حوزه های سازمانی دست اندرکار در پرورش چنین  نخبگانی قدر دانی کرد.

دکتر قبادی  دانا در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد که نسل و خانواده و آیندگان ما از قرآن بهره بگیریم و باعث مهجور بودن آن نباشیم .

گفتنی است در پایان این مراسم به برگزیدگان در این دوره از مسابقات لوح تقدیر اهدا شد. 

کد خبر 11582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =