«قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان جهت بررسی مدارک»

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده ( پذیرفته شدگان بهزیستی )برای مرحله بررسی مدارک در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان به اطلاع می رساند؛ داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود طبق جدول ذیل از ساعت ۷ لغایت ۱۲ با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس اداره کل بهزیستی استان، طبقه دوم اداره نیروی انسانی ( کرمان ،بلوار جمهوری ، جمهوری ۲۷ ) مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده ( پذیرفته شدگان بهزیستی ) برای مرحله بررسی مدارک در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان به اطلاع می رساند؛ داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود  طبق جدول ذیل از ساعت ۷ لغایت ۱۲ با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس اداره کل بهزیستی استان،  طبقه دوم اداره نیروی انسانی ( کرمان ،بلوار جمهوری ، جمهوری ۲۷ ) مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

نام خانوادگی بر اساس حروف زیر

تاریخ مراجعه

حروف الف -خ

شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۷

حروف د -س

یکشنبه۱۴۰۳/۵/۲۸

حروف ش-ک

دوشنبه۱۴۰۳/۵/۲۹

حروف م-ی

سه شنبه ۱۴۰۳/۵/۳۰

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

مدارک مورد نیاز :

  1. ۴ قطعه عکس ۴ x ۳ پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
  2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
  3. اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
  4. اصل و کپی مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
  5. اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان

لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۱۷/۰۳/۱۴۰۳) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.

  1. اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیر کل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان
  2. ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹/۸/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)
  • ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷  تا کنون)
  • ارائه مدرک ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند. ایثارگران ۲۵ درصد و ۵ درصد، مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام شده در دفترچه می‌باشند.)
  1. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها
  • شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

  • استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛

الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

کد خبر 115138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد