صبح روز دهم مرداد ماه؛ « آریا طوفانی» مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه، طی حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان، به صورت برخط پاسخگوی تماس های مردمی شد.
مدیرکل بهزیستی گیلان در جریان برقراری این ارتباط تلفنی، مشکلات مددجویان و شهروندان را مورد پیگیری قرار داد.
لازم به ذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
نظر شما