به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی ضمن اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته آماده پاسخگویی به درخواست های مددجویان و دیگر نیازمندان و ملاقات چهره به چهره با آنها می باشیم افزود: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در سرفصل های مختلف از جمله هزینه درمان، وام اشتغال، رفع مشکلات معیشتی و سایر موارد، ملاقات رئیس اداره بدون واسطه با مراجعین انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل ایجاد اعتماد مردمی، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران دستگاههای اجرایی است، افزود: تسهیل درخدماترسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح رضایت مندی جامعه هدف و افزایش میزان اعتماد آن ها به بهزیستی از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره است.
افشارها در پایان تصریح کرد: «درخواستهای مراجعهکنندگان، اغلب درخصوص مواردی چون مشکلات مالی، اشتغال، وام اشتغال، تشکیل پرونده، هزینه درمان و ... بوده که بر طبق دستورالعمل و بررسی مددکاران، تا حد امکان بهصورت فوری پیگیری و اقدام میشود».
نظر شما