به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای ارتباط پویا میان مردم و دولت و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هماستانیها ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی صفورا دریاپیما رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان، از ساعت ۱۰ الی ۱۱ یک شنبه ۶ خرداد ماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) و تلفن ۱۱۱ پاسخگوی پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردم بود.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان، ۶ خرداد ماه ، از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.
کد خبر 108725
نظر شما