شهرری| دیدار با امام جمعه باقرشهر و کهریزک

مدیربهزیستی شهرستان ری با امام جمعه باقر شهر وکهریزک دیدار و در مورد حل مسائل جامعه هدف به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری به همراه زهرا تمله مسئول مرکز بهزیستی کهریزک طی جلسه ای با روح الله باقری امام جمعه باقرو شهر کهریزک در محل دفتر امام جمعه دیدار کرد.

در این دیدار داود خادم ضمن تقدیر و تشکر از فراهم کردن این دیدار به ارائه گزارش از خدمات صورت گرفته  این اداره در سال گذشته و برنامه‌های پیش بینی شده درسال ۱۴۰۳ پرداخت.

خادم اظهار داشت: بی شک عمده ترین نهاد دولتی برای ساماندهی به اقشار آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است که افراد از آغاز تولد و حتی پیش از تولد تا زمان سالمندی نیازمند حمایت های بهزیستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد بهزیستی شهرستان ری گفت:در حال حاضر در شهرستان ری ۱۵ هزار توانخواه و جامعه هدف بهزیستی از قبیل معلولین ذهنی،    جسمی،    شنوایی، بینایی وجود دارد و ما با افتخار در خدمت این عزیزان هستیم

خادم با بیان اینکه بهزیستی علاوه بر فعالیتهای ذاتی خود ده ها  فعالیت مختلف دیگر به  جامعه هدف ارائه می کند، گفت: مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست بلکه همه مردم، بخش های دولتی و غیر دولتی و دیگر  سازمان ها هستند، لذا بهزیستی با توجه به فعالیتهای مختلف و متنوعی که انجام می دهد برای خدمت بهتر به جامعه هدف و مردم، نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاهها، ادارات، نهادها و خیرین عزیز است.

در ادامه مدیربهزیستی شهرستان ری  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اما جمعه باقرشهرو کهریزک با بهزیستی، خواستار مشارکت و تعامل بیشتر این دفتر  و بهزیستی در زمینه های مختلف برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی شد.

باقری امام جمعه باقرشهرو کهریزک نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر و کارکنان بهزیستی شهرستان ری توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند سبحان برای ایشان مسئلت داشته و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از بالاترین عنایت خداوند به بندگان خاص خود است و باید در این امانت الهی کوشا بود.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک در ادامه گفت : اینجانب به عنوان امام جمعه و خدمتگذار مردم با تمام قوا در هر زمان و مکانی که لازم باشد حضور پیدا کرده ودر کنار بهزیستی خواهم بود و در جهت رفع مشکلات مدد جویان بهزیستی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

کد خبر 108650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد