برگزاری مراسم گرامیداشت شهید جمهور و یاران با حضور کارکنان در بهزیستی استان بوشهر

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل به اتفاق کارکنان بهزیستی استان بوشهر پیش از شروع کاری خود در مجلسی یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان را با تلاوت قرآن و ذکر مداحی گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این مراسم دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن عرض تسلیت شهید جمهور، خادم الرضا و شهدای خدمت به مردم و کارکنان به شخصیت و ویژگیهای شهید آیت الله رئیسی از زبان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: رئیسی شهید، خستگی نمی شناخت و همواره جهت خدمت به مردم و محرومین شبانه روز عاشقانه تلاش می کرد.

دکتر عزیزنژاد به بیان خاطراتی از حضور شهید جمهور به استان بوشهر و در شهرستان تنگستان و دیدار با کشاورزان و باغداران این منطقه پرداخت و اظهار داشت: ایشان با گشاده رویی و متانت مهربانی پای درد دل و مشکلات این قشر از جامعه می نشست و در همانجا دستورات لازم جهت رفع آنها را صادر می کرد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر اذعان داشت: خدمت کردن به مردم در راه خدا از ویژگیهای مردان با اخلاص است و این ویژگی بارز آیت الله رئیسی بود که صادقانه در راه خدا و برای مردم قدم بر می داشت و امیدواریم ما مسئولان هم بتوانیم ادامه دهنده راه شهید که مسیر خدمت به مردم و مردم است تلاش کنیم.

دکتر عزیزنژاد در پایان با یادآوری سخنان ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین و اشاره ایشان که هیچ خللی نباید در امور کشور پیش  بیاید اشاره کرد و گفت: باید با تمام توان و با تلاش و جدیت در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت خدمت به مردم و محرومین تلاش کنیم و این مسیر به فضل خداوند به شدت ادامه دار و پایدار ادامه داشته  باشد.

کد خبر 108634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد