جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در بهزیستی فارس با حضور مدیر کل,معاون توانبخشی ,معاون پشتیبانی و منابع انسانی ,حراست ,روابط عمومی,بازرسی و کارشناسان ستادی به منظور هماهنگی برگزاری با کیفیت این آزمون در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس برگزار شد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه اظهار داشت:

نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت که دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است در تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳  ساعت ۷ ونیم صبح در سالن جهاد دانشگاهی شیراز برگزار می گردد.

او در ادامه با بیان این که بیش از ۴هزار نفر از افراد دارای معلولیت در سراسر کشور در این آزمون پذیرفته خواهند شد ,افزود :در استان فارس ۹۰۶ نفر برای ۲۸۵ سهمیه استخدامی رقابت خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به این که ۱۵۱ نفر منشی (۷۲ زن و ۷۹ مرد)برای همراهی با داوطلبان نیازمند این خدمت در نظر گرفته شده است گفت: در این جلسه تمهیدات مربوط به برگزاری آزمون اعم از ایاب و ذهاب,اسکان و برگزاری جلسه توجیهی ویدئو کنفرانس با روسای شهرستان ها  در راستای بسیج کامل نیروها و امکانات و تکریم جامعه هدف معزز مشخص و مصوب گردید.

کد خبر 108633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد