دیدار بی‌واسطه استاندار و مسئولین هرمزگان با مردم بشاگرد

مطالبات مردم شهرستان بشاگرد با حضور استاندار هرمزگان و مدیران استانی در میز خدمت دولت مردمی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ، همزمان با آیین تشییع رییس جمهور شهید در مشهد ، میز خدمت دولت مردمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار، امام جمعه شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در مسجد جامع شهر سردشت برپا شد.

این میز خدمت در راستای سلسله میزهای خدمت استاندار هرمزگان در شهرستان‌های این استان با شعار «بی واسطه با مردم» در شهرستان بشاگرد دایر شد و استاندار هرمزگان و معاونان امور عمرانی و امور اقتصادی و منابع و توسعه مدیریت استانداری هرمزگان، مدیران کل بازرسی، حوزه استاندار، امور شهری و شوراها، امور اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به مشکلات مردم رسیدگی کردند.  

در این برنامه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به همراه رییس اداره بهزیستی شهرستان بشاگرد پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی بود و دستوراتی جهت تسریع در پیگیری و تحقق مطالبات مراجعین صادر کرد.

گفتنی است در این سفر ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان سلام و ارادت رییس‌جمهور شهید را نیز به مردم شهرستان بشاگرد ابلاغ نمود.

استاندار هرمزگان در این باره اظهار داشت: امروز توفیقی شد با همراهی حدود 100 نفر از مدیران استانی در خدمت مردم شریف بشاگرد بودیم و مسائل عمده مردم از جمله در حوزه راه، آب، ورزش و خدمات روستایی و بنیاد مسکن و درخواست‌های خرد مردمی احصا و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: اما دلیل اصلی این سفر این بود که رئیس جمهور شهید در دور دوم سفر استانی خود به استان هرمزگان قرار بود به بشاگرد تشریف بیاورند اما به دلیل شرایط نامساعد جوی این امر محقق نشد.

مهدی دوستی گفت: در جلسه مشترک استانداران با رئیس جمهور شهید، ایشان به من تاکید کرد که در سفری در خدمت مردم شریف هرمز و بشاگرد خواهند بود، بنده هم امروز به نمایندگی از شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی خدمت مردم رسیدم تا سلام گرم ایشان را به مردم این خطه برسانم.

وی تصریح کرد: با قاطعیت می گویم آقای رئیس جمهور بشاگرد و هرمز را دوست داشتند و مدام سفارش این مناطق را به می کردند.

کد خبر 108573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد