گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و یارانش در دو مراسم باشکوه

مردم شهیدپرور کردستان، با حضور در دو مراسم باشکوه یکی در مسجد حاج فیض الله و دیگری در مزار شهدای بهشت محمدی، یاد و خاطره شهید جمهور و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در مراسم مسجد حاج فیض الله، شاهد حضور گسترده مردم، فرمانده سپاه بیت المقدس، و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی بودیم.

این حضور پرشور، نشان دهنده جایگاه والای شهید جمهور و یارانش در قلب مردم و ارادت آنان به این خادم بی‌منت بود.

سخنران این مراسم در سخنرانی خود به تبیین شخصیت والای شهید جمهور، خدمات ارزشمند ایشان، تعهد و دلسوزی شهدا خدمت نسبت به مردم و تلاش شبانه روزی آنان برای رفع مشکلات کشور پرداخت.

حاضران در این مراسم با چشمانی اشکبار و قلبی آکنده از غم و اندوه، به سخنان سخنرانان گوش فرا می دادند و یاد و خاطره شهید را گرامی می داشتند.

پس از اتمام مراسم در مسجد حاج فیض الله، شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای بهشت محمدی، با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

سخنرانان در این مراسم ضمن تاکید بر ادامه راه شهید جمهور و یاران باوفایش و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، از مردم خواستند تا با عمل به وصایای شهید جمهور و تلاش برای خدمت به مردم، یاد و خاطره ایشان را زنده نگه دارند.

در پایان مراسم، با مداحی و مرثیه سرایی، یاد و خاطره شهید جمهور و سایر شهدای گرانقدر گرامی داشته شد.

این مراسم ها فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تجدید میثاق با آرمان های والای آنها بود.

کد خبر 108572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد