پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی خوزستان در پی شهادت ریاست محترم جمهوری و همراهان ایشان

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت  آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ، مصداق بارز فنای فی الله  و عین صدق و کمال  و یادآور خون مردانی است که به عهد خود با خداوند وفا کرده و در راه خدمت به مردم   کشته شده اند.

آیت الله رئیسی، خادم الرضا(ع) و خادم ملت شریف ایران که ۴ دهه مجاهدانه و تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش در راه خدمت به مردم و  اعتلا و پیشرفت کشور از پای ننشست و مجاهدانه در این راه  و در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت رسیدند.

یاد وخاطره ایشان  و تمامی شهدایی  که پرچم  کاروان انسانیت  را شکوهمندانه  به دوش می کشند و تاریخ بشریت را آبرو می بخشند تا ابد جاویدان خواهد بود.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه و به نیابت از خانواده بزرگ بهزیستی استان خوزستان، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محترم  تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، مالک رحمتی استاندارمحترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را به پیشگاه  حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب (دام ظله)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای شهدای این سانحه غمبار  مغفرت  واسعه الهی و علو درجات را مسألت می نمایم.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 108386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد