دختران مددجو بهزیستی کردستان، ستارگان درخشان علم و دانش

به مناسبت روز دختر و دهه کرامت، رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان و پیشکاری مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جمع دختران برتر کنکور و درسی مددجو سازمان بهزیستی، ضمن تجلیل از مقام شامخ دختران و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با آنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، در این دیدار صمیمی که با حضور صبا رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، محمدی مسئول امور بانوان بهزیستی، ابراهیمی مدیر بهزیستی سنندج و ویسانی معاون امور اجتماعی اداره تعاون همراه بود، رسولی با تبریک این روز خجسته به دختران مددجو، اظهار داشت: "شما دختران، مایه افتخار و عزت جامعه هستید و با تلاش و پشتکار خود، توانسته‌اید در مسیر علم و دانش گام‌های بلندی بردارید و به عنوان الگویی برای سایر دختران مددجو و جامعه بدرخشید. "

وی با تأکید بر اهمیت نقش دختران در توسعه و پیشرفت کشور، گفت: "دختران امروز، مادران و مربیان نسل آینده هستند و باید با پرورش استعدادها و توانایی‌های خود، در مسیر تعالی و آبادانی ایران اسلامی نقش‌آفرینی کنند. "

پیشکاری، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار، ضمن گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت، با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای دختران مددجو، گفت: "این دختران با وجود شرایط دشوار زندگی، با همت و پشتکار خود توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند و این امر نشان‌دهنده اراده قوی و پتانسیل‌های بالای آنان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی است. "

در ادامه این دیدار، دختران برتر کنکور و درسی مددجو به بیان تجربیات و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف تحصیلی و فرهنگی پرداختند.

این دیدار صمیمی با اهدای هدایایی به دختران مددجو به پایان رسید.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

کد خبر 108265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد