گزارش سفر یک روزه مدیرکل و هیات همراه به شهرستان ساوه

در سفر یک روزه به شهرستان ساوه مدیرکل بهزیستی استان مرکزی وهیات همراه با مسؤلین شهرستان دیدار وضمن برپایی میز خدمت،شورای معاونین با حضور کارکنان برگزار گردید

ادای احترام ، غبار روبی و عطر افشانی گلزارشهدا معزز و والامقام شهرستان

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای والامقام شهرستان ساوه با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین در گلزار شهدا برگزار گردید. در این آیین معنوی حضار شرکت کننده ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای معزز با آرمانهای ایشان و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند. دکتر حسین آبادی دراین مراسم افزود: بالاتر از هر کار نیکی، کار نیک دیگری وجود دارد مگر شهادت که بالاتر از آن هیچ کاری نیکی وجود ندارد. مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: راه شهیدان همواره مسیری درخشان و الگوی برای آحاد جامعه است. وی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای اراک گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است. این مقام مسئول عنوان کرد : اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شده است و این الگو سازی باید بین دیگر اقشار جامعه صورت گیرد. مدیرکل بهزیستی استان مجاهدت، ایثار، شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و و گفت مردم استان مرکزی در دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها خوش درخشیده و وجود هزاران شهید و ایثارگر نماد و یادگاری این ازجان گذشتگی است.

دیدار و گفتگو با خانواده شهید والامقام احمد سلامت

دیدار و گفتگو دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی و هیئت همراه و با حضور ریاست بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان و مهندس پویان فر به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدسبزی نماینده مردم شریف شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید والامقام احمد سلامت و یاد و خاطره این شهید معزز و والامقام را گرامی داشتند .

دیدار باحجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دکتر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه

دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در سفر به شهر ساوه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر رحیمی امام جمعه این شهر دیدار نمود . در جریان این دیدار مدیر کل بهزیستی ضمن تقدیر از حمایتهای امام جمعه شهرستان گزارش و اقدامات صورت پذیرفته را در بخش های مختلف حوزه های تخصصی توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکتهای مردمی را ارائه نمود. دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان در مسجد تاریخی انقلاب شهرستان ساوه حضور و در نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهرستان اقامه نمودند.

نشست شورای معاونین در شهرستان ساوه

نشست شورای معاونین بهزیستی استان مرکزی در اداره بهزیستی شهرستان ساوه با حضور دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان وهیات همراه ، ریاست وکارکنان بهزیستی شهرستان درمحل سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان برگزارگردید. دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این جلسه افزود: نسبت به بروز کردن اطلاعات در حوزه های تخصصی ودستورالعمل ها اهتمام ورزیده و با تدبیر مسائل و مشکلات کارکنان و مراجعین را بررسی کرده و در جهت رفع این مسائل تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند. مدیرکل بهزیستی استان از بهزیستی به عنوان سازمانی اخلاق محور و تاثیر گذار در تمامی عرصه های جامعه نام برد و افزود: با توجه به این امر که وظایف بهزیستی بسیار متنوع و متعدد می باشد لازم است با برنامه ریزی صحیح و به موقع از بروز آسیب های اجتماعی به ویژه پیشگیری از معلولیت ها جلوگیری کرد. مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به رویکردها و اولویت های بهزیستی در راستای کیفی بخشی خدمات و تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: روسای بهزیستی شهرستان ها لازم است ضمن بررسی اعتبارات و صرفه جویی در هزینه های در خصوص توجیه جذب اعتبارات مربوط به حساب تسهیلات اشتغال و ....... نظارت های لازم را داشته باشند.

دیدار دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی وهیات همراه با فرماندار شهرستان

دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان ساوه ضمن دیدار و گفتگو با مهندس الیاسی به تبیین وظایف و ماموریت های سازمان بهزیستی در راستای خدمات رسانی به گروه‌های هدف پرداخت. مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار با تقدیر از نگاه ویژه و کارشناسی فرماندار به مسائل و مشکلات جامعه تحت پوشش بهزیستی شهرستان گزارشی از اهم اقدامات اداره کل بهزیستی را بیان نمود. دکتر حسین آبادی با بیان اینکه تنوع خدمت رسانی در مجموعه بهزیستی بسیار بالا بوده و اقشار آسیب پذیر جامعه از ابعاد اجتماعی را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت : امروزه با توجه به سختی ها و مشکلات اقتصادی حجم کار برای این مجموعه بسیار بالا بوده و این امر نیازمند یاری رساندن کلیه مسئولین استانی و شهرستان است.

همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات از رابط روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساوه تقدیر شد .

در پایان سفر دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به همراه معاونین و کارشناسان‌ ستادی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از شیواخانکی رابط روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساوه با اهدا لوح ، تقدیر گردید.

برگزاری میز خدمت بهزیستی شهرستان ساوه

میز خدمت بهزیستی شهرستان ساوه با حضور دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان ، اله دادی معاون سلامت اجتماعی ، یادگاری معاون مشارکتهای مردمی، نوروزی معاون امور توانبخشی و صفایی ریاست پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان مرکزی در محل اداره بهزیستی شهرستان ساوه برگزار گردید . مددجویان تحت پوشش حوزه اجتماعی و توانبخشی درخواست های خود را بدون واسطه با مدیر کل محترم و معاونین مطرح نموند.

دیدار با دادستان شهرستان ساوه

نشست صمیمی ، دیدار و گفتگو دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با دکتر سازنده دادستان شهرستان ساوه و دکتر بافهم معاون دادستان برگزار و به بررسی چالش‌ها و معضلات شهرستان پرداخته شد.

کد خبر 108142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد